Een duurzame samenwerking waarin betrokkenheid centraal staat. Van het bereiken van een jonge dynamische doelgroep, tot het betrekken en motiveren van medewerkers en het tonen van maatschappelijk verantwoord ondernemerschap. Wij denken graag samen na over de invulling van een partnership dat bij jouw bedrijf past.
Word businesspartner
Goed voor jouw business en goed voor onze strijd tegen kanker. Maar liefst 41% van alle Nederlanders boven de 18 jaar geeft aan positiever te denken over bedrijven die goede doelen steunen (bron: Adformatie).
Een samenwerking met Fight cancer betekent meer dan invulling geven aan je maatschappelijke verantwoordelijkheid als bedrijf. Het versterkt je merkwaarde, zorgt voor loyale en betrokken medewerkers en draagt bij aan de financiële resultaten.
Welke samenwerking past bij jou?
Strategisch partnership
Marketing partner
Met onze marketingpartners denken we na over een innovatieve propositie waarbij een specifiek product of event aan Fight cancer wordt gekoppeld. Hiermee onderscheid je je in de markt: 80% van de consumenten zou overstappen naar een ander merk als zij op die manier automatisch een goed doel kunnen steunen. Bron: Cone/Echo
Kom in actie met jouw collega’s
Zet zelf een vette actie op met je collega’s. Van het inzamelen van geld met collega’s, klanten en relaties, via een dance-event of een sportcompetitie tot een complete Fight cancer snorrencompetitie. Net wat bij jou en je organisatie past.
Kennispartner
Een samenwerking waarbij jouw bedrijf expertise, advies of producten in natura inbrengt. Zo houden wij onze kosten nog lager, en zo blijft er meer geld over voor belangrijk kankeronderzoek!